2014. augusztus 27., szerda

Nászajándék

Egy nagyon kedves barátnőm esküvőjére készült ez a doboz.
Először próbáltam ki ezt a visszakoptatásos technikát (antikolás), és nekem nagyon tetszik! :)
Motorozgatnak, ezért került ez a minta az elejére, kicsit feltuningolva tortacsipkével, élő virággal, papír "konzervdobozokkal".

 
  
Az idézet a Bibliából való, a szeretet himnuszának egy részlete.

„A szeretet türelmes, jóságos; a szeretet nem irigykedik, a szeretet nem kérkedik, nem fuvalkodik fel. Nem viselkedik bántóan, nem keresi a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rója fel a rosszat. Nem örül a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal. Mindent elfedez, mindent hisz, mindent remél, mindent eltűr. A szeretet soha el nem fogy...”
(Pál 1. Levele a Korintusiakhoz 13, 4-8.)  

A dobozba csokikat tettem, és valamennyire rákötöttem raffiával egy-egy tulajdonságát a szeretetnek. (Sajnos a rohanásban ezt már nem tudtam lefotózni, de nagyon kedves látvány lett.)  


És hogyan készült?
A lényege: kiválasztasz egy alapszínt (fehér) és egy fedő színt (menta). Az alapszínnel lefested a tárgyadat, majd amikor megszáradt, egy gyertyával kicsit átdörzsölöd azokon a helyeken, ahol szeretnéd, hogy átüssön az alapszín. Utána lefested a fedő színnel, majd amikor az is megszáradt, egy csiszolópapírral visszacsiszolod, ahol szeretnéd. Díszíted, végül lakkozod. 
Örömteli alkotást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése