2012. december 3., hétfő

Helyzetjelentés + wedding

Eltűntem egy időre. Sajnos nagyon rossz dolgok történtek velem, ami nagyon megviselt, és a gyurmázást is befejeztem egy időre. Kérlek, NE rendeljetek, most képtelen vagyok leülni és nekikezdeni.

Ami a kreatívkodást illeti, kicsit máshol  bontakoztam ki az ősszel. Egyik barátnőm megházasodott, és elvállaltam az esküvői dekoráció készítést. Sajnos nem tudtam minden ötletet megvalósítani idő és segítő kéz hiányában, ezért egy kicsit össze is lett csapva a dolog, de a szívem benne volt :). És a barátnőimé is, akik segítettek! Köszi ezúton is! Amúgy sok "rejtett meglepi" volt a dekorációban, kifejezetten a párnak, de a nagy rohanásban szerintem észre se vették őket. És mivel egyből elutaztak, el se tudtam nekik mondani, de majd hátha utólag észreveszik....hmm.

A párról röviden: zongorászfeleség, hobbifotós férj, Angliában élnek amúgy (épp), szeretnek kirándulni, utazni. Így az alap koncepció egy térképekkel, ládikákkal, léghajókkal dekorált kirándulós, utazós 'minden' lett volna, de sajnos az ilyen retró térképek még az antikváriumokban is drágák, ezért maradtak a kották! Abból viszont sikerült szereznem vicces régi magyar szerelmesdalos illusztrált borítójúakat.
A legtöbb ötlet amúgy amerikai honlapokról összecsent volt. Mivel kevés pénzből gazdálkodtam, a "blackboard wedding" volt a stílus, amit kinéztem (feketére festett, krétával írható táblák, mint a suliban).

Na de beszéljenek a képek :)



Kisbabás barátnőm által gyártott házi lampionok. (papírmasé =lufi+papír+tapétaragasztó+ ami akadt) Köszi a sok segítséééget drága!


Olcsó, egyszerű, szép. Fogj egy rakás befőttesüveget, kösd át raffiával, és kész is a váza! Az a gyönyörű kékeszöld levél pedig eukaliptusz! Az új kedvenc zöldem!


A kapu sajnos elég gyér lett, ezt hagytuk utoljára. Az eredeti terv egy naturális faágakkal és borostyánnal borított szépség volt, de nem maradt rá idő... 

Ez az asztal a büszkeségem :D.
Több ilyen "felirat" is volt az esküvőn, az "m" és a "d" betűk nem véletlen lettek más betűtípussal írva...


Vendégkönyv by me, azért a gravírozott toll befigyel :D.


Sajnos nem annyira jön ki, de az IKEA-s szalvéta (a zöld léghajós) az asztalon és az ugyanezzel a szalvétával készült lampionok harmonizálnak :)



 Maga az esküvő egy ifjúsági táborban volt, az erdő "mélyén". Út közben voltak kitéve a főútra és az erdőben a fákon is táblák, de sajnos csak ez az egy lett lefotózva:


Ez is egy meglepi volt, a doboz elkészítését köszi Krisztinek!!! Ez a dr. Who-s időutazós telefonfülke akart lenni, csak utólag esett le, hogy az KÉK, na de mindegy. Így is megy Angliához :) 10 év múlva fény derül a tartalmára is.

Ez úton is LEGYETEK BOLDOGSÁGOS, ÁLDOTT PÁR Marcsi&Dávid! ! !

A képeket egyébként a férjem készítette, aki az esküvőt is fotózta :)
Egy kis reklám: www.adamfoto.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése